Sunday, May 1, 2011

Tanggal 26 APRIL 2011

Assalamualaikum...
Post kali ni pon sy nak cite sal kegembiraan saya dan saya bersyukur atas nikmat ini..
terima kasih Ya Allah..

Tarikh : 26 April 2011
Masa : lbh krg 7.00 p.m.
Tempat: Hospital Kota Bharu

Lahirnya seorang lagi umat Muhammad di dunia ini... Dia adalah anak saudara sy..
Nama... em... nama yang dikurniakan kepadanya ialah...
ABDUL MUHAIMIN BIN ABDUL WAFI



Alhamdulillah kerana semuanya telah selamat...
Walaupun due date kelahirannya 24 April 2011 (sama dengan tarikh lahir ayahnya)
tapi segalanya telah berjalan dengan sempurna..

Kepada abang saya.. Abdul Wafi...
selamat bergelar bapa..
semoga menjadi bapa yang berjaya mendidik dan mencorak anak-anak mengikut syariatnya..

Kepada akak ipar saya, Noor Ayuni..
selamat menjadi umi dan bonda..hehe
semoga menjadi ibu yang penyayang...

Kepada Abdul Muhaimin...
selamat datang ke dunia ini..
semoga dunia ini menjadi tempat banyaknya amal ibadahmu demiNya..

Abdul Muhaimin...
selamat menjadi anak saudara kpd saya..
panggil sy MAK DE ek.. hehe
nnty dah balik kemaman, blh jumpe mak teh, ayah teh dan mak de, (ayah de tak dek lagi ye..)..
ish.. xasabonya nak peluk cium kamu..
name Abdul Muhaimin ni, nk pggil ape ye?? nnty la sy tanye parents kamu dulu..hehe

No comments:

Post a Comment